wtorek, 5 sierpnia 2014

BREATHE


Słońce, morze, plaża, piasek, molo i tłum uśmiechniętych i opalonych ludzi. Moje wakacje w tym roku były wyjątkowo udane! Miejscowi mówią, że takiego lipca nie pamiętają. A wszyscy, którzy wybrali się na urlop właśnie w lipcu na pewno czują się jak gdyby wygrali los na loterii. Bo tak jest z pogodą nad naszym polskim morzem. Nieprzewidywalnie. 

W Sopocie jak zwykle tłum ludzi. Tyle modeli Louis Vuitton na ulicach nie ma nawet w Warszawie :) Jedzenie w słynnej Thai-Thai smakuje nieźle :) Przy stoliku obok Hubert Urbański i jakaś szycha z telewizji, dwa stoliki dalej Dariusz Michalczewski z żoną. Nie mogłam się im za bardzo poprzyglądać, bo nasza niunia piskami i wrzaskami stale zwracała na siebie uwagę i to my czuliśmy się chyba bardziej obserwowani :)) Na sopockim molo cała plejada gwiazd. Od Alicji Walczak z Big Brothera po Izabellę Scorupco. Flyboard przyciąga setki par oczu i wygląda niesamowicie! Koniecznie muszę to wypróbować! 

Wypoczęłam, pospałam (tak, tak, Pola spała co najmniej do ósmej), opaliłam się i wróciłam naładowana energią. A jak Wasze wakacje? Gdzie je spędzacie?












                                                     
                                                              Kurtka: Simple
                                                              Spodenki: Allegro
                                                              Buty: GEOX na www.laredoute.pl/
                                                              Okulary: Roberto Cavalli

6 komentarzy:

  1. Anonimowy5/8/14

    To jest sopockie molo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, nie, to jest molo w Nadolu. Jakieś 40 razy mniejsze ;)

      Usuń
  2. Anonimowy5/8/14

    No ja właśnie we Władku na ławeczce przy alei gwiazd, przeglądam zdjęcia na Twoim blogu :)))) Serdecznie pozdrawiam, Karolina M.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw, kurtka cudowna, szkoda, ze nie ma kolorowego zdjecia w calosci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Good looks, I like your unique sexy short dress, very nice, I want to have one.
    http://www.wecocktaildress.com/prom_1195-t-5.html

    OdpowiedzUsuń