czwartek, 1 listopada 2012

LISTOPADOWO DESZCZOWO



1 listopada nieustannie kojarzy mi się z porywistym wiatrem i dziś nie było inaczej. U Was też tak się rozpadało w czasie trwania mszy na cmentarzu? Mnie przed zamoknięciem uratował tata, który włożył mi na głowę swoją czapkę! Musiałam wyglądać bardzo stylowo ;) 

P.S. Właśnie rąbię gorzką czekoladę :D

Кажется, что 1 ноября непрерывно связано с порывистым ветром. Сегодня не было иначе. У Вас тоже так лило во время мессы на кладбище? Меня от дождя спас папа, который надел мне свою шапку. Наверно я выглядела стильно :)

P.S. Я только что ем шоколад :)













                                          Płaszcz/Шерсть: N/N zakupiony w jednym z kaliskich butików
                                          Buty/Ботинки: jakiegoś włoskiego producenta, mam je już 2 lata!
                                          Rękawiczki/Перчатки: HERA
                                          Torba/Сумка: QUAZI

34 komentarze:

  1. Ja wymokłam dziś niemiłosiernie! Cały dzień zacinał deszcz, absolutnie nieprzychylny początek listopada :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Już zakochałam się w płaszczyku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. У нас снег за окном :( Хотя сегодня с утра льет противный дождь.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy2/11/12

    jak zawsze świetny styl :)

    ps. cieszę się, że nie ma u Ciebie natrętnych, wyskakujących reklam, jak na wielu innych blogach... tak 3maj! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Good look! You have amazing beaty...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz świetnie i do tego ta parasolka !

    OdpowiedzUsuń
  7. parasolka jest świetna !

    OdpowiedzUsuń
  8. super płaszcz!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. torebka płaszczyk i parasol wymiatają
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajny parasol! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. płaszczyk super !

    pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Great blog!
    Would you like follow each other?
    Write on my blog if you want...
    Anthea
    www.antheafashion.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja! Tak cudownie wyglądasz w tym zestawieniu, do tego ten parasol : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny ten płaszczyk, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudownie wyglądasz :) zaplanowałam sobie kupić taką kurtke, bo jest mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kupuj! Jest cieniusia a cieplusia :D

      Usuń
  16. bardzo podobają mi się butki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle stylowo ;)
    PS Smacznego!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna torebka.
    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  19. ты отлично выглядишь !
    заходи ко мне в гости буду рада если ты станешь моим пч
    http://kairjankaora-koka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy4/11/12

    Przecudowny zestaw, idealnie trafił w moje gusta!!! :) A parasol <3

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam carmelowe kozaki, śliczne są! Piękny płaszcz <3

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale masz ładne kozaki, właśnie takich szukam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetną masztę parasolkę! No po prostu jest cudowna!
    PS: Przeczytałam właśnie Twoje 'o mnie' - fight, fight! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajna, elegancka stylizacja. Ale najbardziej podobają mi się Twoje włosy :p

    OdpowiedzUsuń
  26. Parasol najlepszy gdzie kupiłas? ;) i świetne masz włosy.

    OdpowiedzUsuń
  27. У вас отлично получается миксовать различные фактуры)

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy4/11/15

    Bardzo kobieco, seksownie. Wszystko tak współgra, że wyglądasz pieknie. Te dłuuugie rękawiczki...sexy. kozaczki ładnie pasują do reszty

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy26/12/16

    Super uchwycone jak zakładasz rękawiczki.

    OdpowiedzUsuń